22 Şubat 2012 Çarşamba

Uludağ ve Snowboard



Kendimi bildim bileli uç sporlara ve adrenaline büyük bir ilgim vardır. Buz pateninden buz hokeyine, bungee jumping'den amatör çapta kaya tırmanışına fazlasıyla adrenalin içeren sporları yaptım. Geçtiğimiz seneden bu yana snowboard'a merak sarmıştım. Bol bol video izliyordum. Sporu bizzat yapmak ise bu seneye kısmet oldu.

Geçtiğimiz hafta Uludağ'daydım. 7 arkadaş Alkoçlar Zone 2 otelinde tek odaya tıkıştık. =) 7 kişilik ekipte tek acemi bendim. Diğer arkadaşlarım birisi hariç hepsi snowboard'çuydu. İlk 1.5 gün telesiyej'den çıkışlarım sorunlu olduğundan ara ara düştüğümden çoklukla ekipten ayrı düşünce onlardan hiçbir şey öğrenemedim. Telesiyejden çıkabilmek bile acemiler için ayrı bir sınav. T bandına az lanet okumadım. =)


Düştüm kalktım, düştüm kalktım. Azmettim, öğrendim. Bir ara çok kısa süreli umutsuzluğa kapıldığımı da itiraf edeyim. :) 2. günün sonlarına doğru ekip arkadaşlarımla birlikte 2. bölgeden önce zirveye ordan da 1. bölgeye geçtik. Dönüşte de zirveye çıkmadan başka parkurlardan 1. bölgeye geçtik. Arkadaşlarım kısa sürede bu gelişimime çok şaşırdılar. Hihii o kadar düşüşe olsun bee! Buz pateni yapmamın öğrenme sürecini kısalttığını söylediler de, ben onlara katılmıyorum. Buz pateninde ayak bilekleriyle yön verirken, snowboard da ayak bilekleri botlarla tamamen bağlı. Bilekleri oynatmak mümkün değil. İlk defa aşağı kayarken bunu fark ettiğim an ayvayı yedim dedim. =))) 3 ve 4. gün aşırı tipi ve yoğun sis olunca fazla kayamadık. Tipiyle birlikte şunu da fark ettim. Gözlük, kayak sporunda çok şart olan bir aksesuar. Onu hiç düşünememekle beraber ekip arkadaşlarım da beni uyarmamıştı...

Bir daha ki sefer daha iyi olacak inşallah...

4 günün hasılatını da belirteyim. Sol baldırımda avuç içim büyüklüğünde morluk, göğsümün sol tarafında batma oldu. Etim ezilmiş. 1 haftaya geçecek. :)

Otel hakkında da bir çift laf edeyim. Winterfest ile gelmiş öğrenciler için eğlencesi çok çok zayıf. İnşallah bu konuda kendilerini düzeltirler. Biz de arada yan taraftaki Karinna Otel'e kaçamak yaptık. Orası çok iyiydi. =) Otelde lobi ve 1. kat dışında wireless bağlantı çekmiyor. Bu durum Alkoçlar markasına hiç yakışmıyor. Yemekleri, servisi, temizliği, odaları iyiydi. Özellikle SPA'sının çok iyi olduğunu belirtmeliyim. =)


Çavvv ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder