11 Şubat 2012 Cumartesi

Merhaba Merhaba!

Çok çok uzun bir zamandan sonra herkese selamlar efendim...

Ben iyiyim, iyiden öte çok iyiyim. Sizler de iyisinizdir inş. Uzun zamandır benden kaynaklı olarak görüşemedik. :) Son iletimden bu yana hayatımda neler olmuş. Bir bakalım...

Bir önceki iletimin konusunu oluşturan Tamer kardeşim, Ekim ayında anneden böbrek nakliyle şu anda çok şükür sağlığına kavuştu. 1 sene boyunca kendine iyi bakması gerekiyor. Eskisi gibi lay lay lom takılıyoruz. =) Birlikte interrail seyahatimize de henüz bir engel yok. İnterrail dedim, güzel gelişmeler var.

İşe başladım! İnterrail seyahatimin finansmanı için mutlaka part time işe başlamam gerekiyordu. Birkaç ay boyunca kariyer.com sitesinde onca işe başvurmama rağmen tarafıma hiçbir geri dönüş yapılmadı. Yapılanlar da otomatik mesajlı cevaplar... Biz ön yazılar hazırlayalım. Ama haşmetler bizi adam yerine koyup, nezaketen bile olsa ret cevabı çekmeye üşeniyorlar. Sırf bu yüzden kariyer.com ve benzeri oluşumlardan nefret ediyorum. Yeni işim hiç beklemediğim bir anda geldi karşıma. Okulda kötü geçen bir vize sınavım sonrasında kafamı dağıtmak için Optimum Alışveriş Merkezi buz pistinde kaymaya gitmiştim. Buz pisti koordinatörü hanımefendiyle tanıştım. Part time hocalık teklifi aldım. Çok mutlu oldum. Bir hobim bir hayalimi gerçekleştirmeme vesile olacak. Babama da "Bak babaaa. Hatırlatırım sanaa. Nolur buz hokeyinden. Kırıcan bir tarafını" laflarına atfen fazlasıyla naziremi yaptım. O da mutlu benim için. =)) Tam 3 ay oldu başlayalı. İnterrail biletinin, pasaportun ve Schengen vizesinin ücretlerini çıkardım. Geriye kaldı konaklama, yeme-içme kısmı. Yaza kadar birikecek inşallah. İnsanın hobisini işe dönüştürmesi çok güzel bir duygu. Çocukları sevdiğimden, iyi anlaştığımdan derslerim de çok güzel gidiyor. Minik bedenlere öğrettiğim her bir şey tüm yorgunluğu alıyor, büyük bir ruhsal doyum duygusu yaşatıyor. Yakınlarda olan tüm blogger arkadaşlarımı buz patenine bekliyorum. =) (Optimum AVM E5 yolu kenarı Göztepe istikametinde)

En sevdiğim öğrencilerimden Melis ile birlikte...

Yavaş yavaş rotayı da, konaklamayı, yanımıza alacağımız malzemelere planlamaya geçmek gerek. O da bir sonraki yazımın konusu olsun.

Görüşürüz. Çaavvvv!

Not: Blogumun temasını da birazcık değiştirdim. Gezi ve interrail ağırlıklı olmak üzere moda, sinema-diziler üzerine de yazılar yazacağım. =) Kubilay Sakarya'ya blogumun dizaynı konusunda yardımları için teşekkür ederim.

2 yorum:

  1. kesinlikle optimum'a geleceğim:)

    YanıtlaSil
  2. Her zaman beklerim. Hafta sonları genelde tüm gün orada oluyorum. =)

    YanıtlaSil